کیمیا کیمیا ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

کیمیا گلی

مادرانه......

1393/11/5 1:39
نویسنده : الهه
345 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک شیطونم چه خوبه تو رو دارم.امشب بابا پیشمون نیست.شما هم بعد کلی شیطونی خوابیدی.وقتی چشماتو میبندی و مثل یه فرشته می خوابی باورم نمیشه که خدا منو لایق دونسته و یه فرشته ناز فرستاده خونمون تا با خودش برکت و شادی بیاره.وقتی خوابی انگار نه انگار اون دختر شیطون بلای مامان و بابایی.دلم می خواد تا بیدار شدنت بشینم و نگات کنم وای که چقدر روزا تند می گذرند.

می دونم زود برزگ میشی و من دلم برای لبخندای تو خوابت تنگ میشه.

دلم برای بوی زیر گلوت تنگ میشه.

دلم برای نفسای خوشبوت تنگ میشه.

دلم برای بیدار شدنا و بهونه گرفتنای شبانت تنگ میشه.

دلم برای موهای خیس از عرق بعد از شیر خوردنت تنگ میشه.

دلم برای صدای نفسات تو سکوت شب تنگ میشه.

دلم برای همه اینا تنگ میشه ولی غیر ممکنه این لحظه های جادویی یادم بره.لحظه های ناب بزرگ شدنت یادم نمیره.میرسه روزی که انقدر بزرگ میشی که دیگه تو اغوشم جا نمیشی اما اون روز یقین داشته باش که شاید خیلی چیزا رو فراموش کنم و تو بهم یاداوری کنی ولی خوب به یاد خواهم داشت بوی زیر گلویت و موهای خیس از عرق تو را دختر دلبندم......

پسندها (2)

نظرات (3)

yalda
7 بهمن 93 12:24
وای خدا نگهش داره
فاطمه
30 تیر 94 23:26
عالیه !!!
سحرناز
31 تیر 94 14:51
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیمیا گلی می باشد